DIBUIXOS

per encàrrecs: 610 466 384
Preus des de 180.-€

Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.
L'Elisabet. Llàpis sobre paper.
 
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.

La Rita. Llàpis sobre paper.

 
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.

La Sara. Llàpis sobre paper.

 
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.

La Sara. Llàpis sobre paper.

 
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.

La Sara. Llàpis sobre paper.

 
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.

La Sara. Llàpis sobre paper.

 
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.

La Sara. Llàpis sobre paper.

 
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.

La Sara. Llàpis sobre paper.

 
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.

La Sara. Llàpis sobre paper.

 
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.

La Sara. Llàpis sobre paper.

 
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.
La Sara. Llàpis sobre paper.
 
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.
La Sara per Nadal. Llàpis sobre paper.
 
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.
El pare. Llàpis sobre paper verjurat.
 
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.
La Rita. Llàpis sobre paper.
 
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.
La Caroline. Llàpis sobre paper.
 
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.
L'Adrià. Llàpis sobre paper.
 
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.
La Mª Gràcia. Llàpis sobre paper.
 
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.
La Meli. Llàpis sobre paper.
 
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.
L'Elisabet. Llàpis sobre paper.
 
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.
La Sara.Llàpis sobre paper.
 
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.
La Sara. Llàpis sobre paper.
 
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.
La Sara. Llàpis sobre paper.
 
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.
En Guillem. Llàpis sobre paper verjurat.
 
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.
La Sara. Llàpis sobre paper.
 
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.
En Josep. Llàpis sobre paper.
 
Dibuix a la sanguina. Retrat a la sanguina.
La Sara. Sanguina sobre paper.
 
Dibuix a la tinta xinesa. Retrat a la tinta xinesa.
La Sara. Tinta xinesa sobre paper.
 
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.
La Tània i en Roger. Llàpis sobre paper.
 
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.
La Paqui. Llàpis sobre paper.
 
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.
La Paqui. Llàpis i creta blanca sobre cartulina gris.
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.
La Magdalena. Llàpis sobre paper.
Dibuix a llàpis. Retrat a llàpis.
La Sara. Llàpis sobre paper.
 

Dibuixos amb llàpis plom sobre diferents tipus de paper, Canson, Verjurat, cartulina de color, etc.
També dibuixos a la sanguina, amb tinta xinesa, etc.

L’ús del blanc i negre s'adiu perfectament al retrat, redueix l'atenció a la mirada, a l'expressió,sense interferències amb el color del cabell, la roba i la pell, els elements gràfics es poden llegir primer, les formes que tindran prioritat sobre el color.
El retrat en blanc i negre no passa de moda i és completament atemporal, és la imatge de l'elegància, de l'estil, del caràcter.
Podeu veure que a les principals revistes de moda, els retrats en blanc i negre són omnipresents.
Molts dels grans fotògrafs d'avui en dia encara prefereixen la fotografia monocroma per fer un bon retrat.
Les nostres influències estètiques van clarament en aquesta direcció, aportar el màxim d’elegància i caràcter al retrat.
El blanc i negre permet un joc més pronunciat amb la llum, per tenir més contrastos i per tant més força a les imatges. Però és principalment perquè el dibuix a llapis o carbonet és simplement bonic.

El uso del blanco y negro se corresponde perfectamente al retrato, reduce la atención a la mirada, a la expresión, sin interferencias con el color del cabello, la ropa y la piel, los elementos gráficos se pueden leer primero, las formas que tendrán prioridad sobre el color.
El retrato en blanco y negro no pasa de moda y es completamente atemporal, es la imagen de la elegancia, del estilo, del carácter.
Puede ver que en las principales revistas de moda, los retratos en blanco y negro son omnipresentes.
Muchos de los grandes fotógrafos de hoy en día aún prefieren la fotografía monocroma para hacer un buen retrato.
Nuestras influencias estéticas van claramente en esta dirección, aportar el máximo de elegancia y carácter al retrato.
El blanco y negro permite un juego más pronunciado con la luz, para tener más contrastes y por tanto más fuerza a las imágenes. Pero es principalmente porque el dibujo a lápiz o carboncillo es simplemente hermoso.